reklama

Petržalská pošta nemá peniaze

Sejf je taká menšia či väčšia škatuľka určená na uschovávanie cenností a peňazí. Vyzerá to tak, že ju ale nevlastní každá pošta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes ráno som bola na pošte.

Rodičovský príspevok sa mi štát rozhodol tento mesiac vyplatiť šekom a nie na účet, ako po iné mesiace. Každá mamička mi dá za pravdu, že návšteva pošty s malým dieťaťom je horor sám o sebe. Dlhé rady nervóznych ľudí, nikto vás nepustí dopredu, hoci dieťa dáva veľmi hlasne najavo, že čakanie v rade nie je to, čo by práve chcelo vykonávať. Nezostalo mi ale nič iné, ako sa tam vybrať.

Všetko dnes nasvedčovalo tomu, že táto návšteva bude menej strastiplná ako zvyčajne. Krpec sa zobudil so skvelou náladou, pekne papal, nechal sa obliecť, vonku nádherne svietilo slniečko, úplné bezvetrie, proste pohoda.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pohoda pokračovala i na pošte. Neverila som vlastným očiam, keď som zbadala prázdne okienko. Tak to sa mi stalo prvýkrát. Celá natešená som sa k nemu postavila a podala panej za okienkom šek. Môj potomok už medzitým svojpomocne opustil kočík.

Prvé prekvapenie prišlo, keď mi pani začala tento rodičovský príspevok odrátavať v 10-a 20-eurových bankovkách. Ale potešila som sa, že aspoň nebudem musieť peniažky nikde rozmieňať. A keďže to ani nie je vysoká suma, čo maminy vedia, veľká kôpka to i tak nebola. Druhé prekvapenie ale nasledovalo vzápätí. Pani za okienkom mi oznámila: "Nabudúce prosím príďte neskôr, o takomto čase ešte nemáme peniaze." Bolo 08:50 hod.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozrela som na ňu, či to myslí vážne. Myslela.

Tak som sa poďakovala, vzala peniaze a otočila sa na odchod.

Za mnou už medzičasom stála staršia pani s barlou. Tá si prišla pre dôchodok. Panej za okienkom predložila šek, na čo pani reagovala: "No dúfam, že tam nemáte veľa, lebo už nemám takmer žiadne peniaze." Pani zaševelila: "Veď oni ani veľa nedávajú....."

Moja otázka na Slovenskú poštu, ktorá má v našej republike monopol, znie:

1. Ako je možné, že v pracovný deň o 08:50 hod. nemáte dostatok peňazí na pobočkách?

2. Čo by sa stalo, keby pani za okienkom nemala dostatok peňazí na vydanie dôchodku tejto starej panej? Má nariadenie poslať v tomto prípade zákazníka, ktorý ledva chodí, domov? Nech príde ešte raz, neskôr?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje dieťa v tom momente uznalo za vhodné opustiť túto inštitúciu a mne nezostávalo nič iné, len urýchlene vziať kočík a zabrániť mu v zámere privrieť si prsty vo dverách.

Milá pani, dúfam, že Ste svoje peniažky dostali.....

Mária Schnitzerová

Mária Schnitzerová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mamina na rodičovskej "dovolenke". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu